poniedziałek, 25 lipca 2011

Kolejny album

Zdjęcia z tej samej sesji nad morzem, niektóre były w poprzednim albumie, ale ten jest prezentem od Kacpra dla Marty, dlatego w tym albumiku tylko ona i on. 

Ma podobny klimat i wiele podobnych, pochodzących z tej samej kolekcji elementów.
15x 15cm. Dodatkowo wpięłam do albumu foliowe, przezroczyste przekładki.
Będzie za chwilę masa zdjęć.
Uwielbiam na blogach oglądać albumy ze wszystkimi szczegółami ( Wy tez tak macie?) dlatego wrzucam wszystkie foty i zapraszam do oglądania.
























18 komentarzy:

  1. Tak, albumy to jest zdecydowanie to, co na scrapowych blogach uwielbiam oglądać najbardziej!! A te Twoje są cudne, wspaniałe i bardzo natychające ;)) właśnie zaczęłam dłubać nad swoim albumem, bo mi narobiłaś chętki. I choć będzie w zupełnie innym stylu i bez takich bajerów, to już mi się gęba cieszy do niego :D Dziękuję za zmobilizowanie mnie do zrobienia czegoś dla siebie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już nigdy nie zrobię żadnego albumu..bo każdy będę porównywać do Twojego!nie ma szans w by choćby w kawałeczku był tak cudny jak Twój!Gosiu,mistrzyni misz-msz ,chylę czoła!!Cudnie oprawiłas foteczki a te wszystkie szczególiki...rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczaki, jak to dobrze mieć mamę scraperkę....
    Dziewczyna pewnie padnie.
    Piękny jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko, ten jest jeszcze piękniejszy od poprzedniego! Mistrzostwo wręcz bym powiedziała, bardzo mi się podoba!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ech te szczegóły są zachwycające - mistrzyni detali i już :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne szczegóły i fajne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna oprawa pięknych zdjęć:;) Gosiu- masz TALENT!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Album przepiękny...Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja! Tyle zdjęć cudnej pracy. Wprost napatrzeć się nie mogę. Wiele detali to coś co uwielbiam. Album jest naprawdę cudny:) Pozdrawiam:) www.shunihime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piekny,podoba mi się,że baza albumu pozostała taka surowa,to uwydatniło piękne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjny album! obdarowany na pewno będzie zachwycony. :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna oprawa ciekawych zdjęć :) Cudowne szczegóły...

    OdpowiedzUsuń
  13. this is stunning! Hugs Juls

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow what a stunner this is... Love all the elements you placed on each and every page, and
    Each and evey page is prettier than the last.
    Hugs
    Debbie

    OdpowiedzUsuń
  15. Pozazdrościć takiego albumu :) Cudny i tyle. Też bym taki chciała... Chciałabym umieć zrobić i mieć...

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczny album!!!!! mój jakoś dokończyć się nie chce;/

    OdpowiedzUsuń