niedziela, 24 lipca 2011

Album

zrobiłam  sobie i strasznie mnie to cieszy, że nareszcie coś dla siebie, bez powodu, tak po prostu. Cięłam, kleiłam, układałam i jest! Wielka radocha. Wakacje  na półmetku prawie, więc jeszcze wiele może się zdarzyć, wiele fotek może uwiecznić różne chwile lata, więc album, albo kilka jeszcze stworzę. To pewne!!! Zdjęć dużo, ostrzegam :)  Pozdrawiam i miłego oglądania!

Album zaczyna się od zdjęć z zakończenia roku szkolnego i koncertu, o którym już kiedyś pisałam. Później są foty z dwóch wypadów do Pogorzelicy. W albumie brakuje jeszcze moich notatek, opisów i podpisów. Ale to na spokojnie.
Wielkość 20x20cm.

























Wytrwałym dziękuję! Pa!

23 komentarze:

  1. wspanialy album Gosiu!takie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nad nim pracowałaś całe popołudnie..kiedy to ja ścierałam ziemiory na kluski !?:P
    JEST CUDNY!!!!!Kolorowy..pozytywny..
    Moje marzenie to kiedyś z Tobą poscrapowac..nauczyłabyś mnie może układać te wszystkie warstewki i detale..

    OdpowiedzUsuń
  3. Very pretty album. You put so much work into this beauty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ musiałaś się przy nim napracować.
    Pięknie wyszedł. Tyle detali i detalików, że aż mi się w głowie zakręciło :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu album przecudny!!!Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo kolorowy i przez to bardzo mi się podoba =]

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny i mega kolorowy. Cała masa inspiracji. pozdrawiam Gosiu

    OdpowiedzUsuń
  8. przyszłam sobie jeszcze raz pooglądać i widzę, ze mój nocny komentarz zniknął :(

    a album jest cudny, taki radosny, kolorowy, lekki i prawdziwie letni, doskonale czuje się wakacje, świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny album!!! Można oglądać i oglądać! Tyle w nim kolorów, różności i detalików... Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny! Tyle pięknych szczególików, kolorów, warstw... nic, tylko podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi. Beautiful album.
    Thanks so much for visiting me on my blog
    hugs Akkina

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny album!! Ile się tu dzieje!

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW this looks fantastic!
    Hugs Nicolet

    OdpowiedzUsuń
  14. podziwiam i podziwiam,ale się musiałaś się napracować,zdjęcia świetne,własnie na taki album zasługują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. imponujący!!! prawdziwa scrapowa orgia kolorów, dodatków i pozytywnych emocji,a wszystko w doskonałej harmonii, bbravo

    OdpowiedzUsuń
  16. Woooow piękny, cudowny, rewelacyjny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za miłe słowa :)
    Bardzo mi sie podoba ten pomysł z kamyczkami na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny, kolorowy albumik :) jest świetny, taki radosny :) no i ta mnogość szczegółów, powalająca! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny jest - muszę pomacać na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny album, dopracowany w każdym szczególe, podziwiam i chylę czoła:)

    OdpowiedzUsuń