środa, 15 czerwca 2011

Wenecja

Miałam ogromny zaszczyt ciąć, szarpać, stemplować i maltretować przepiękne papiery z najnowszej kolekcji UHK Gallery  "Wenecja". Dostąpiłam tego wyróżnienia z takiej to przyczyny,  że będę na Zlocie częścią UHKowego stoiska, szczególnie o godz. 15.00, kiedy to pokażę Wam kolorowanie Tildek Copicami, a Tildki zamieszkają na karteczkach ozdobionych UHKowymi papierami z nowych i starszych kolekcji.
Wczorajsza nocka to twórcze zmagania, których efektem jest LO i karteczka. Jutro jeszcze jedna, z Tildą na bajecznej "Wenecji" :)
Między drukowaniem świadectw, uzupełnianiem dokumentacji szkolnej, zdążyłam zrobić notes, pudełko na wymiankę i dwie kartki na zlotowe konkursy :) oczywiście jeszcze ich nie pokażę...




I karteczka



14 komentarzy:

  1. Scrap jest cudny, ale na karteczce wymiękłam!!!!

    Aż mnie ręce swędzą, a tu pakowanie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jak mi pasuja te papiery, ale zdjec na nie czeka! Uroczy scrap!

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, jakie to śliczne!! Ta kolorystka jest genialna, scrap cudny, a kartka powala na łopatki!! Coraz bardziej żałuję, że nie mogę być na zlocie :(( Za to na urodziny już zamówiłam sobie u najbliższych wszystkie nowości, jakie się teraz pojawiają w moich ulubionych sklepach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. your page is amazing!!! so much detail and texture!!!

    and I love your card, all those butterflies are amazing!!!!

    Hugs Juls

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna ta Wenecja Gosiu u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurcze pieczone! skąd Ty bierzesz tyle energii? Ja po wczorajszej wycieczce z dzieciakami jeszcze dziś jestem zmęczona!
    Prace cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie;)Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. losek bardzo przyjemny, ale ta kartka to już szczyt!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam, że scrap z Wenecją w tle i na fotkach jest piękny, ale jak zobaczyłam kartkę to padłam. Te papiery są bossskie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cuda wyczarowałaś!
    Scrap jest świetny, a kartka bajeczna :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mam pojęcia o czym piszesz, bo jak wspomniałam na scrapowaniu się nie znam zupełnie i materiałach do tego, ale robisz cudeńka i tyle ;)))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny scrap! Karteczka romantyczna!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna karteczka ślubna,piękne kolorki i kompozycja !

    OdpowiedzUsuń