sobota, 25 czerwca 2011

Prace na Zlot, część 4 :)

To już ostatni "pozlotowy" post.
Na pudełkową wymiankę przygotowałam takie oto ( wypełnione różnościami) pudełko


które wylosowała Pasiakowa (zdjęcie podkradłam)

Na Zlocie wylosowałam pudełko Ayeedy z mnóstwem ATCiaków i przydasi, notes Mamami, dostałam w prezencie pudełeczko z cukierasami od Zielonookiej, karteczkę od Marty S., kartkę i broszkę od Brises i mydełka z Tildusią od Malflu. Dziękuję Dziewczyny, wszystko jest śliczne!!!!


Pozdrawiam i do jutra!

3 komentarze:

  1. Przepiękne pudełeczko!!!!i gratuluje przepięknych prezentów,niektóre mogłam pomacać i się nimi pozachwycać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się cieszę, że pudełeczko się podobało, bo zobaczywszy inne cuda wydawało mi się skromne:) Mam nadzieję, że następnym razem uda nam się poznać i pogadać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie Ayeeda!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń