czwartek, 23 czerwca 2011

Prace na Zlot, część 1 :)

Na Zlot zrobiłam tylko kilka prac (z braku czasu). No bo  jechać i nic nie zrobić???? O nie to nie ja!
Na początek notes na konkurs i wymiankę w Craft4You. 
Notes bardzo romantyczny , ostemplowany, z mnóstwem elementów na okładce, a w środku kartki białe, kartki w kratkę i kopertka.






Wczoraj zakończyłam rok szkolny z moimi drugoklasistami. Miłe chwile, uśmiechy, uściski i kwiaty.
Śmieszna fota,  ja patrzę w obiektyw jednego aparatu, dzieciaki w drugą stronę,w drugi obiektyw, hahahaha


Później obiad z Gronem Pedagogicznym :)




...a wieczorem koncert utworów i piosenek francuskich u przyjaciół. Zaczął się w pałacowym ogrodzie, ale deszcz spowodował ewakuację do Pałacyku i tam był kontynuowany. Cudowna atmosfera, niezwykły nastrój, widać to po moim rozmarzeniu...:))
No to pa! Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. Gosiu notesik przepiękny :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Notes jest przepiekny, kolorystycznie w moim guście :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładka notesu bezbłędna, w Twoich pracach jest zawsze coś co mnie zachwyca:)
    A wakacje, ha, dla mnie też nareszcie się zaczęły i też "wypuściłam" drugoklasistów, tyle, że tych nieco starszych;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Notesik cudo:)
    I pozdrawiam koleżanki "po fachu"!

    OdpowiedzUsuń
  5. Styl rozpoznawany z daleka...cudny :-) Udanych wakacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny notes:) Wspaniałych wakacji Ci życzę:) Ja też od dziś odpoczywam:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny notes i zdjęcia :) U nas też wakacje się zaczęły ale administracja pracuje cały rok ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny notes!Bardzo mi się podoba,że chciałoby się taki zobaczyć na żywo.:)Taki rozpoznawalny od razu wiadomo,że Twój.:)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny notesik Gosiu!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm, taki notes aż chciałoby się mieć!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach prześliczny notes:)
    Kochana życzę Ci pięknych wakacji :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny notes!!!!!!!:)

    No to teraz się wakacjujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooh this looks really great!
    Groetjes nicolet

    OdpowiedzUsuń
  14. Notes zachwycający!!
    Świetne zdjęcia z zakończenia roku;) Miałam wczoraj bardzo podobny dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful mini, I love this collection, and lovely picture of you too!

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądałaś na zakończeniu roku:)
    udanych wakacji Gosiu:))
    Piękny notesik!!!

    OdpowiedzUsuń