środa, 29 czerwca 2011

Moja ulubiona Tilda i UHKowanie:)

Wczoraj i dzisiaj spędziłyśmy z UHKiem na scrapowaniu. Praca paliła nam się w łapkach . Cudowna pogoda, ogród i szalony humor Uli ( ach ten Pan Darcy) sprawiły,że nadrobiłyśmy zaległości :))  UHKowa machnęła 6 kartek, które skrzętnie zapakowała dla klientki i dopiero wtedy uświadomiła sobie,że nie zrobiła ani jednej foty (ach ten Pan Darcy)... no i jeszcze "...Muminki bo to nie głupoleeeeeee"






Jeden z moich tworów dzisiejszego dnia -  karteczka  zrobiona wg mapki Brises . Zrobiłam ją na wyzwanie  portalu "Polki scrapują".




21 komentarzy:

  1. zazdroszczę tak spędzonego wolnego czasu:) i jeszcze w takim miejscu. a karteczka z Tildą jak zawsze cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna karteczka....aż żałuję,że sprzedałam swoje Tilde stempelki :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojaa... zazdraszczam - scrapowanie w plenerze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super!!!! w takiej atmosferze scrapuje się pewnie 100 razy fajniej. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale suuuper:)ale z Was Szczęściary:))pozdrowienia i całusy dla Was:))

    OdpowiedzUsuń
  6. O NIE!!!!!!!!!!!!!!

    Zapomniałaś o muminkach!!!!!!!!!!!!!!!!!

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ach ten pan Darcy.... ahahahahhahahahah

    OdpowiedzUsuń
  7. Sorki, już naprawiłam ten błąd, ...muminki, muminki...lalalalalala

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuuuper!!!!Jak ja takich spotkań zazdraszczam !!!
    co do scrapowania w ogródku..wczoraj małż wystawił mi stół..no i ?!od rana dziś leje !! ;/..tak więc znowu zamknięta w swoim pokoju,który po zlocie zrobił się jakoś dziwnie mniejszy ;-P

    Karteczka cudna:) (ja tez dzisiaj kolorowałam,dotarła paczuszka z copici,juupiii!!)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo :-) Scrapowania zazdraszczam okrutnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka.:) Super tak scrapować w miłym towarzystwie w ogródku.:))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. super karteczka, a ten stół... ech... pomarzyć

    OdpowiedzUsuń
  12. normalnie karteczka boska-zachorowałam przez ciebie na ten stempelek. A i zazdroszczę koleżanki do scrapów.....ach ten pan Darcy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka świetna!!! A spotkania i wspólnego scrapowania w tak świetnej atmosferze i ja zazdroszę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też chcę tak! BUUUUU!!
    A kartka śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ wspaniale spędzony czas :D To po prostu czas idealny - świetne towarzystwo i ukochane zajęcie :)
    A karteczka cudna oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczka cudna, a scrapowanie w plenerze i w dobrym towarzystwie-bezcenne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale Wam fajnie babeczki...zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dołączam do zazdrosnych :)

    OdpowiedzUsuń