piątek, 13 maja 2011

Zagubiony post

Blogger padł, wreszcie jest, ale wczorajszego wpisu brak :(  No trudno, może się odnajdzie, a jak nie to nie.
Jeszcze raz wrzucam fotki nowych komunijnych karteczek i serdecznie Was zapraszam na pokaz kolorowania stempli markerami Copic na warszawskim Zlocie 18 czerwca ok. godz 15.00 na stoisku UHK Gallery. Trema jest, ale co tam. Fajnie,że się poznamy i może trochę niektórym odczaruję tajemnice zabawy Copicami. Program Zlotu dostępny na blogu Filki.
  Pa! 



6 komentarzy:

  1. Widzę, że nie tylko ja straciłam wpis =] Trochę to pocieszające i nie...

    Super karteczki =]

    OdpowiedzUsuń
  2. I u mnie brak ostatniego postu!!!buuuu!!!
    Świetne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniala karteczka, jak wszystkie Twoje prace

    OdpowiedzUsuń
  4. Są po prostu CUUUDOWNE!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu dobrze, że w ogóle działa. Jak już znalazłam czas aby sobie pozaglądać, to bloger padł. bałam się, że nie wróci, ale wrócił.
    Piękne kartki Twoje wszystkie, bardzo bogate, ale wcale nie przeładowane.

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo jakie super wiadomości:))oj kusisz i to bardzo...:))kartki bardzo oryginalne, bardzo podoba mi się m.in.sposób zamocowania wstążek:)
    pozdrowienia i całusy

    OdpowiedzUsuń