piątek, 6 maja 2011

Vintage stories

Karteczka  w tym samym klimacie, który mnie od dłuższego czasu nie opuszcza. Romantycznie, vintage, motyle i te kolory Gabrielle BoBunny...
Pewnie i tak by powstała, jednak zainspirowałam się dwoma wyzwaniami. "Guzikowa wróżka" :) na PS i "Vintage" Craft4you.
Są guziczki, cracle, brokat i szyfonowa metka od sukienki, z napisem, który tak bardzo tu pasuje...
Pozdrawiam, dzisiaj cudowna pogoda i zapowiada się bardzo ciepły dzień. Pa! Dziękuję za Wasze uskrzydlające komentarze!!!







22 komentarze:

  1. Piękna !!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozwaliłaś mnie - padłam na kolana !!!! cudo cudeńko !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i pełna ślicznych detali :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna, cudowna, cudowna, uwielbiam takie klimaty, a motyl to mistrzostwo świata

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, totally gorgeous card Gosia, love the distressed gate!
    Clairex

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja :-) Oczywiście najbardziej urzekło mnie wkomponowanie tej metki....niesamowicie się wpasowała w klimat :-) Wróżkowo- motylowo i w bałaganiarskim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna karteczka, super klimacik.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładna, mam wrażenie, że ta wróżka zaraz odleci z tej kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super praca, dopracowana w 100%

    OdpowiedzUsuń
  10. wow this is stunning!! Hugs Juls

    OdpowiedzUsuń
  11. prawdziwe cudo :) GRATULACJE i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. ¡REALMENTE MARAVILLOSA Y SUPER VINTAGE.
    FELICIDADES GOSIA.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja!! Tę kartkę można podziwiać bez końca:)

    OdpowiedzUsuń
  14. o jaaaaa!!!!!!!! ale cudna i ileż tak szczególików - wow, powaliłaś mnie na kolana.
    a na zlocie będę, będę:))) (śledzia nie zapomnij;)))))
    pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. taka magiczna...piękna !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czysta MAGIA!!! Piękna! Nie można oderwać od niej oczu!
    Tylko pozazdrościć talentu i pomysłowości:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  17. magia..po prostu magia!!:))

    OdpowiedzUsuń