niedziela, 8 maja 2011

Scrapek i losowanie...

Najpierw scrap, mały 15x15. To mi się nawet podoba, lubię małe formy wszelakie, więc taki mały scrap też. Chciałam zrobić coś innego niż komunijne kartki i dlatego skoczyłam do Polek po inspirację -  kropki, kratka, paski, takie wymagania. Kratka jest bardzo mało widoczna na beżowym papierku i bilecie, ale jest!



--------------------------------------------------------------------------------
Czas także dzisiaj na losowanie moich cukiereczków!!!
Maszyna losująca wybrała numer.......................
................................................
.........................................
.................................................... 
67
czyli......
Gratuluję!!!! Proszę Evik o adres!
Dziękuję Wszystkim za udział w moich Cukieraskach, dziękuję za miłe komentarze i obserwowanie magnoliowego bloga :))
Pozdrawiam! Pa!


11 komentarzy:

  1. Piękny scrapek :)
    Evik gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Evik pieknego scrapka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, to mój scrapek , nie Evik:))) Evik wygrała candy, hahahhahaha!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje evikowi! i szkoda ze mi nie dopisalo tyle szczescia....:(

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje dla zwyciężczyni a Tobie za udany mały scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny scrap:)Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. scrap ekstra:) i gratuluję evik:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna, wakacyjna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńka tu u Ciebie. Nie było mnie w blogowym świecie kilka dni a tu tyle do oglądania.
    Blizej października złożę zamówienie na taką uroczą karteczkę dla małego chłopczyka. Prosze zapisz mnie do kolejki :)
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń