czwartek, 14 kwietnia 2011

Szpulka:)

 
Co zrobić z drewnianą szpulką???? Hm, ja wiedziałam :) Jak tylko trafiła w moje ręce... szaleństwo. Najpierw przyciemniłam ją tuszem do stempli, kilka stempelków z francuskimi napisami, a dookoła szpulki , ha, związany cudną wstążeczką - mini album!

Mam jeszcze szpulkowe plany i pomysły.
Szpuleczki są do kupienia u Uleczki, u UHKa znaczy :)
 


Szpulka ma wysokość 5,5cm

Fotki z wakacji 2008


W albumiku cztery kartki, siedem fotek.

Zdjęcia są nieduże , ale ma to swój urok.


Kartki albumiku są różnej długości.

I znowu związany, taka ukryta niespodzianka:))




23 komentarze:

  1. świetny pomysł i świetne wykonanie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uleczka hahahahah chyba jeszcze nikt tak na mnie w życiu nie powiedział ahahhahahahahahahhahaha

    Ale szpulka powalająca - pomysł zabójczy!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. REWELACJA :-) i nie mam więcej słów idę jeszcze raz oglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jakie ekonomiczne?:) SUper;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny pomysł i boskie wykonanie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudny pomysł:) piękna ten albumik:)

    OdpowiedzUsuń
  7. What a LOVELY IDEA!!!!!!!!....It's FANTAAAAAAAAASTIC!..... Your work is really awesome and I'm always waiting for your new pieces of work.

    Greetings from Spain

    Lourdes

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosia Ty jesteś naprawdę niesamowita :)
    Podziwiam pomysł i wykonanie!
    Super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się z wszystkimi przedmówiczyniami!!! GENIALNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś niesamowita!! Patrzę i podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super pomysł i piękne wykonanie ,jak zwykle u Gosiaka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, super, super, genialny pomysł i wykonanie:) Jesteś niesamowita:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastyczny pomysł i niesamowite wykonanie:))
    ponawijaj na te drewniane szpulki bawełniane tasiemki...będą wyglądać cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. szpulka jest piękna, pomysł z albumem rewelka!!!
    ach ciągle mi się marzą te szpule:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, die Idee ist Klasse.
    LG Michaela

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu! Zrobiłam :) Dziękuję za pozwolenie XOXO

    http://zszufladjaneb.blogspot.com/2011/10/szpulka.html

    OdpowiedzUsuń