sobota, 26 marca 2011

Wycinam sobie...

wycinam Cricutem. Taką zawieszkę wycięłam -  kwiatkowe kółko i kolejne warstwy z papieru Magnolii.  Wycięłam też mini kopertkę i kółeczko na którym znalazł się herbaciany stempelek. Zawieszka może być prezentem sama w sobie, dodatkiem do prezentu, zaproszeniem na spotkanko, itd. , pomysłów mnóstwo! Radosna Tilda wesoło maszeruje i na jej widok gębula się śmieje. Pomalowana Copicami, o których mały wykład już wkrótce, ponieważ często o nie pytacie w mailach:)






16 komentarzy:

  1. No ja widzę, że przeproszenie się z maszynką to tylko na dobre tu wyjdzie. Uwielbiam takie maleństwa - słodkie, niezobowiązujące i takie optymistyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. cuuudne, jak ja Tobie tej maszynki no i talentu - bo sama maszynka to nie wszystko :-) a gdzie te copiki można dostać ???? bo szukam i szukam i szukam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci wyszło i poprzednia karteczka też śliczna, nie wspomnę i Tildach - jak to dobrze mieć taka maszynkę co pomaga w pracy:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahhh jakie cacuszko :))) pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Maszyna mocy prawnej nabrała i jakie śliczności z jej pomocą powstają! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny pomysł z herbatką w mini kopertce!!! A kartka z Tildą jak zawsze śliczna:))

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie sobie wycinasz !!!zawieszka cudna a Tilda ubrana w moje kolorki ..:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mimo, że nie przepadam za herbatą - na takie zaproszenie pewnie bym się skusiła bez zastanowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mistrzowska :)
    wystarczyło, że się na nią spojrzałam u już się na chwilkę uśmiechnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG!! Ale to śliczne, jestem pod wrażeniem. Od dzisiaj obowiązkowo będę odwiedzała Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Geeesss.. ale mi się nazbierało tu zaległości ;)
    Gratulacje z publikacji w gazetce!!! :)))
    No i oczywiście ciągle zachwycam się Twoimi pracami..och i ach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie sobie wycinasz! Wszystko świetnie dopasowane i dopracowane, a całość śliczna i radosna :)

    OdpowiedzUsuń