poniedziałek, 21 marca 2011

Nowe wyzwanie w Twórczym Pokoju

Tym razem moje.
Temat: PARIS MON AMOUR
Paryż kocham, uwielbiam i mam nadzieję do niego wkrótce powrócić , a tymczasem podróż w wyobraźni.
Czego oczekuję w Waszych pracach??? Mnóstwa romantyzmu, wstążek koronek, francuskich sentencji lub chociaż słów. Kolory dowolne, pudrowe lub czerń i czerwień Moulin Rouge, a może kolory flagi Francji?
Ruszamy do Paryża!!  Ruszajcie do Twórczego Pokoju!!!


A moja praca to komplet - kartka i mini albumik



Zbliżenia kartki



I szczegóły albumiku z moimi paryskimi fotkami:))












A jutro Wam o czymś  napiszę:) Pa!

13 komentarzy:

  1. rewelacyjny komplecik:)piękne wykonanie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jak ślicznie:))Pozdrawiam Gosiu:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu - re-we-la-cja!!!!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie romantycznie i w paryskim klimacie....ach jak wygospodaruję chwilkę na pewno się i zgłoszę :-)budujesz napięcie ....do jutra mnie skręci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ulala coś dla mnie :)
    Ciekawe czy zrobię :/
    Piękny zestaw!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosieńko,przepiękny komplecik..pełny romantyzmu i wspaniałych wspomien!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh,those are breathtaking!
    I just adore your work!
    Hugs!
    Sandra!

    OdpowiedzUsuń
  8. ehhh...pojechać do PAryża...marzenie...śliczny komplecik Gsoiu,pięknie zachowane wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komplet, a moją uwagę zwrócił oryginalny kwiatek, bardzo ciekawy! I te stempelki...

    OdpowiedzUsuń
  10. beautiful! I love the vintage look! Hugs Juls

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny, niesamowity album!!!!Klimatyczny bardzo:)

    OdpowiedzUsuń