wtorek, 22 marca 2011

A dzisiaj wam coś powiem

coś, co mnie bardzo cieszy. Wczoraj dostałam przesyłkę  ze Szwecji, a w niej nowiutki numer magazynu Magnolia ink.
W cudownej, grubaśnej gazetce, pełnej niesamowitych prac, pomysłów, inspiracji... tadam -  moje dwie prace. Cudowny start! To pierwsze wydanie od kiedy jestem w DT Magnolia i zdążyłam z wysyłką prac w ostatniej chwili. Polecam Wam ten magazyn, jest niesamowity. U nas niedostępny, ale w wielu światowych sklepach jest ten i poprzednie numery.




 Razem z magazynem dostałam magnoliową nowość, papiery w nowym formacie 15X15cm.Są prześliczne, ślubne z delikatnymi złoceniami, a nowe motylkowe papierki pasują do najnowszej kolekcji stempli. Mam nadzieję,że zainteresują się nimi nasze rodzime sklepy i włączą je do swojej oferty, naprawdę warto. Jeśli nie:),  szukajcie w zachodnich sklepach.


I tyle nowinek. Jestem szczęśliwa i bardzo zmęczona, bo oprócz innych prac, kończę już Tildowe nowości do następnego, wakacyjnego numeru Magnolii.
Pa, pa! Buziaki! Dziękuję za Wasze komentarze!

21 komentarzy:

  1. o Kochana cieszę się razem z Tobą i puchnę z dumy :-) I już się niecierpliwię na te nowości, które wyczarujesz z tych materiałów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ;) faktycznie świetne papierki!!! jeny! ale Ci fajnie :) oczywiście gratuluję :) nasza polska dumo :p

    OdpowiedzUsuń
  3. O NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    I ja tego dzis nie pomacałam AAAAAA!!!!!!!!!!
    Ech.....
    Ach.....
    i ospa......

    Gratulacje!!!!! Już się nie mogę doczekać no....

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu! Fantastyczna wiadomość!!!!! Ściskam gratulacyjnie i serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz gratuluję :)
    Jestem z Ciebie dumna :*
    Gazetka wygląda soczyście i apetycznie :)
    Papierki - bomba :D
    Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. brawo, gratulacje!!!! super wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i moc pozytywnych myśli wysyłam do Ciebie:)))Niech Ci się darzy, wena nie opuszcza i coraz więcej takich wspaniałych wiadomości życzę:))A papierki śliczna, Ty już na pewno zrobisz z nich niesamowity użytek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję =]
    Świetna wiadomość =]

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała wiadomość! Gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję z całego serca!!! Papierki rzeczywiście piękne, i już z niecierpliwością czekam na cuda, które z nich wyczarujesz:))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje!!!!!
    Papiery cudne;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosia cudo wiadomosc a maszyny to wiadomo,ze zazdraszczam haha:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej gratuluję :) Muszą być dumni, że znaleźli taką swietną projektantkę Tildowych kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję !!!
    Bardzo się cieszę, że projektujesz no i Twoje prace w gazetce BRAWO
    PS. Śliczne papiery

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję, Twoje prace zawsze mnie zachwycają. Cieszę się razem z Tobą i sama jestem ciekawa nowych papierów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu, bardzo się cieszę, że zostałaś doceniona, ale robisz piękne prace więc to nic dziwnego:) Serdecznie gratuluję! Mam nadzieję, że spotka Cię jeszcze wiele równie miłych niespodzianek:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdeczne gratulacje!:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń