piątek, 4 lutego 2011

Roczek bloga i losowanie. My blog first anniversary:)

Tak, tak, dzisiaj mój blog obchodzi roczek.

Niesamowity był ten rok dla mnie, tyle się zdarzyło. Poznałam fantastyczne scraperki, znalazłam nowe przyjaciółki. Zrobiłam masę prac, wyklarował się mój bałaganiarski styl i rozwinęło się uwielbienie do magnoliowej Tildy. Projektuję dla Twórczego Pokoju i Magnolii. Szalony rok!!!
Mam nadzieję, że  nie zatrzymam się w biegu, że jeszcze tyle fajnego przede mną! Tego sobie życzę!
Dziękuję,że jesteście, że do mnie zaglądacie. Dziękuję za Wasze miłe słowa, komentarze i rozmowy.
Buziaki!

Czas na losowanie cukierasów. Zgodnie z podanymi zasadami, sumujemy wpisy u Pejtoon(140) i u mnie (157). Umówiłyśmy się,że numer 1 jest pod moim postem, ostatni u Pejtoon. Z wszystkich 297 komentarzy Random wylosował............................................ nr 64 .
Komentarz napisała AsiaAp. Gratulujemy!!!!! Do niej właśnie polecą podwójne cukiereczki, niespodzianki!
Zwyciężczynię proszę o kontakt: gosiasalamon@wp.pl

14 komentarzy:

  1. Gosiu gratuluję rocznicy!!! i życzę kolejnych twórczych lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu Kochana...sto lat sto lat dla Twojego bloga a dla Ciebie mnóstwa kreatywnych pomysłów
    Oh jak dobrze że Cię znalazłam w gąszczu blogerek :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje pierwszej rocznicy bloga!:)Życzę stu następnych!:)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Wielu kolejnych lat twórczej pracy!!!
    Dziękuję, że jesteś i chcesz dzielić się z nami swoją pasją, że nas inspirujesz i dzięki Tobie nam też chce się tworzyć.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. hejka - gratuluję owocnego roku - zazdroszczę :) - eh - chciałabym też tak mieć ciągle wenę :D

    no nic - już nie marudzę - życzę dalszych wspaniałych prac !!!!

    odwiedź mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat dla bloga i dla Ciebie też;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje rocznicy !!kolejnych twórczych blogowych latek!
    sciskam
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat, sto lat... i niezliczonej ilości twórczych pomysłów :) już nie mogę się doczekać paczuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje roczku! Zycze jeszcze duzo, duzo wiecej!
    Super karteczki tworzysz Gosiu!
    Pozdrawiam
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego najlepszego:) i aby moc Twórcza była z Tobą:D

    OdpowiedzUsuń
  11. no i mały prezencik na moim blogu dla Ciebie..

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszytskiego dobrego..Pozdrawiam ..Gratulacje dla zdobywczyni słodkości..

    OdpowiedzUsuń