sobota, 5 lutego 2011

Grubasek

Album z okazji Chrztu. Pierwsza tak duża praca albumowa w moim wykonaniu. Ma  15 stron + okładki. Na kartonowej bazie, papiery z UHKGallery, niektóre strony szyte. W środku bez nadmiaru zdobień. Papier i stemple, troszkę delikatnych kwiatków. Mocno ozdobiłam okładkę. Przyznam,że kilka razy zmieniałam koncepcję, zanim osiągnęłam układ i kolorystkę,która mnie zadowoliła. No i miałam problem ze spięciem grubaska. Zutter odpadał, bo najgrubsza sprężyna była za chuda. Znalazłam na szczęście kółka, takie w sam raz:) No i jest! Popatrzcie...










16 komentarzy:

  1. Album jest przepiękny, gdy Alicja podrośnie to zapewne doceni tą wspaniałą pamiątkę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous Gosia!!
    Hugs Nicolet

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dzieło!! Okładka- zachwycająca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny album!:)
    Okładka wspaniale zdobiona jak i środek.:)
    Alicja będzie miała cudowną pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. jest przepiękny :) och zazdroszczę małej Alicji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podziw dla takiej pracy...efekt super :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. eh - niby różowy, którego nie cierpię ;)to i tak po prostu przepiękny :D
    sporo pracy widać!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. imponujący ten grubasek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, imponujący!
    Prezentuje się pięknie, widać ile pracy w niego włożyłaś :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny!! Chyba przestanę Cię odwiedzać!! Jestem w trakcie robienia albumu dla noworodka i byłam z niego bardzo dumna, ale teraz zobaczyłam Twój i mój momentalnie przestał mi się podobać! :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu album jest fantastyczny! Pragnę Tobie przekazać wyróżnienie, które otrzymałam od IDY:) Zapraszam po odbiór na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Love your beautiful album and the lovely details! Well done!
    Hugs, Manuela

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny jest...wspaniały!Podziwiam Twoje prace...i cały czas jestem pod wrażeniem:)
    Dziękuję za odwiedzinki na blogu i ciepło Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. My jaw hit the floor again!lol.
    This is ABSOLUTELY AMAZING!!!!
    So beautiful!
    You are real talent!
    Hugs!
    Sandra!

    OdpowiedzUsuń