niedziela, 13 lutego 2011

Coś innego

tymczasem prototyp, ale chyba udany:) przynajmniej konstrukcyjnie. Pudełeczko, imitacja książki. Format niewielki ok. 12cm x 10cm, taki w sam raz na czekoladki, scrapowe przydasie itp.  Łączenie ścianek sprawiło mi trochę kłopotów, ale już wiem,że to nie jest takie trudne. Zdjęć troszkę:)) Uwaga!









Chciałam dzisiaj przed Wami zaszpanować piękną narciarską fotką i ...oczywiście glebnęłam przed fotografem. Ale to zabawniejsze niż popisowe zdjęcie:)) Więc pozdrawiam serdecznie z innej:)) perspektywy. Pa!




23 komentarze:

  1. misz masz w Twoim stylu! lubię to! :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko fajne, trzymam kciuki za naukę na nartach..., a swoją drogą dawnooooo nie byłam na stoku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Książkowe pudełko jest superaszcze.
    A to, że jak to powiedziałaś "glebnęłaś przed fotografem"- to urocze i zważywszy na zjeżdżające za Tobą same narty, to mały Pikuś:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pudełeczko! Świetny pomysł i piękne wykonanie! Fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) pudeleczko pierwsza klasa :*

    OdpowiedzUsuń
  6. pudełeczko bardzo fajne! super :)
    fajne fotki, moje narty w piwnicy stoją, w życiu na nich jeszcze nie jeździłam, a chociaż taką glebę chciałabym zaliczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Edi! Kciuków nie trzymaj, ja jeżdżę, nauka już za mną, ale jak człowiek chce się popisać przed kamerą to zawsze tak ma. Ukarana próżność, hahaha!Pozdrowionka i buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ Ci zazdroszczę tych nart!
    Baw się świetnie:)
    A pudełeczko genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełko - mistrzowskie!! Baaardzo mi się podoba, te kolory .. ten klimat ta Francja!! ACH!

    Zdjęcia czaderskie :D Aż się rozśmiałam :)
    Buziaki :*
    i się tam nie połam mi !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. What a beautiful work, Gosia! Unfortunately I do not understand your language, so I can only guess it is a pretty book-box to put some jewelery or memories...
    Hugs, Edith:)

    OdpowiedzUsuń
  11. o szok! cudne pudełeczko i rzeczywiście wygląda jak książka :):)
    a nart to ja zazdroszczę i śniegu zimą też :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite pudełko,cudnie ozdobione..
    Zazdroszcze udanego wypoczynku,baw sie dobrze kochana ;-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello!....I love your work and this book is absolutely beatiful. I saw the tutorial and you made it: PERFECT!

    Big hugs from Spain

    Lourdes

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezwykłe to pudełko :-) Narciarka rewelka - a gdzie szusujesz???

    OdpowiedzUsuń
  15. Pudełko jest zachwycające!! :) znów napatrzeć się nie mogę :D A zdjęcie..cóż, naturalne i spontaniczne wychodzą najlepiej ;) Mam nadzieję, że dobrze się bawisz :D

    OdpowiedzUsuń
  16. OMG nadajesz z stamtąd??????
    Puchatek zajeżdżony?????

    hehhehehehhe

    Piekna gleba, piękna!!!!!
    I ksiązka piękna tyż - dasz pomacać?

    Pozdrowienia dla kucharza!!!!!


    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, piękna ta książeczka! Karty wyglądają rewelacyjnie i wspaniale ozdobiona - istne cudo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hehe a rodzice myśleli, że śniegu nie ma :D Pozdrowionka :D A pudełko fajne, na pewno wygląda lepiej niż moja skrzynka na wino, która jest wypchana przeróżnymi śmieciami :D

    OdpowiedzUsuń
  19. This is breathtaking!!!!
    Just amazing!

    Great photos!
    Looks like someone had great time on the snow!lol.
    Hugs!
    Sandra!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bajer niesamowity! Ale chyba bardzo pracochłonny!
    Ja też z nartek łapką macham :D

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne to pudełko...klimat jak z minionej epoki:)
    fotki bombowe:)czekam na kolejne:))

    OdpowiedzUsuń