czwartek, 20 stycznia 2011

Wyzwanie techniczne UHKa

Nowe kartkowe wyzwanie Polek, to matting. Poczytajcie w PS co to takiego. Ja zrobiłam karteczkę z Tildą, z najnowszej kolekcji. Matting w czekoladowym kolorze jest, więc zadaniu sprostałam. Przy okazji tej kartki podjęłam pierwszą próbę innej techniki tzw. masking, czyli "wtopienia" jednego stempla w drugi. U mnie to napis na balonikach, czyli dwa stemple połączone w jeden. Za kilka dni na magnoliowym blogu przygotuję kursik, na który już zapraszam.

10 komentarzy:

  1. cudna jest! kocham Twoje Tildy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka urocza :) A stempelek bardzo pasuje do Ciebie :)Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosieńko,twoje tildowe karteczki są coraz piękniejsze,dech mi zapiera:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka cudna jak zawsze!

    Tildka wspaniała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. AAAHHHH such a sweeeeet card!
    So many beautiful details, and fab colouring in of that seriously cute Tilda motiv!
    Love it :O)

    Have a good evening.

    Hugs Nina x

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja myślę że nawet osoby które nie są przekonane do Tildek dzięki Tobie mogą się w nich zakochać :-)
    Świetna kartka

    OdpowiedzUsuń
  7. Your card is beautiful! I love the papers and colours you used.
    Hugs, Manuela

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna karteczka Gosiu!:)

    OdpowiedzUsuń