poniedziałek, 24 stycznia 2011

Nowe wyzwanie w Twórczym Pokoju

Już 18-te wyzwanie w Twórczym Pokoju!!!!!  
Temat wyzwania: UPOMINEK NA WALENTYNKI
 

                                    Wytyczne: 
                                    Użyj obowiązkowo: 
                                     -materiału
                                     -guzika/jednego lub więcej
                                     -papieru/tektury

 
A to moja praca, wygląda jak nie moja, ale musiałam sprostać. Wypchane:)) serduszko:))





 Moja kartka to bardzo twórczy lift pracy zobaczonej w czasopiśmie "Simply Handmade".

10 komentarzy:

  1. A Tilda gdzie, pod serduszkiem? :)
    Smakowita karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna :-) Nie ma Tildy, ale to całkowicie w Twoim stylu karteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, jest taka...napakowana :D No i te kolory mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great card, Gosia! Really beautiful!
    Hugs, Edith:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna...baaardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna kartka. I zakładka z poprzedniego posta urocza, a kalendarz przecudny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja, tak jak moje poprzedniczki, uważąm, że karteczka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudne grubaśne serducho! I kraciaste do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. karteczka w stylu country:))świetna:))

    OdpowiedzUsuń