sobota, 15 stycznia 2011

Miłość od pierwszego wejrzenia!

Jak ją zobaczyłam, no szok! Podziwiam projektantkę Tildy, a za tą Tildę mogłabym ja wyściskać! Jest piękna! Taka panienka. Cudna nastolatka! stempelek z najnowszej kolekcji Magnolii, dostępnej w wielu sklepach internetowych. Cała kolekcja jest prześliczna! Pomalowałam stempel jak zawsze copicami, a papiery Karoli zagrały tu rewelacyjnie. Zresztą zobaczcie same!
Zapraszam także na mój magnoliowy blog, gdzie prezentuję kolejną nowość - mini stempelki.





21 komentarzy:

  1. No poległam ....śliczna panienka :-) Ale efekt jeansów osiągnięty copicami mnie powalił :-) Świetna kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje kartki powalają.A ja muszę sprawdzić co to to te copici.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och tak...miłość od pierwszego wejrzenia...do karteczki!Przesliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka, piękna kompozycja i... ach te koronki:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. This is truly fantastic Gosia! Such an amazing card!!
    Hugs Kristel

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna, bardzo podobaja mi sie wstawki z koronki :) i oczywiscie panienka :) i telent do kolorowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście, wyjątkowo wdzięczny ten stempelek, a całość jak zawsze śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. What a beautiful card, Gosia! I love all details on it.
    Hugs, Edith:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna kartucha!!!

    Tilda jest fantastyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing card, I have already left a comment on your Marnolia blog but have to write one here too, hehe :-) Love the color combo and the vintage look of this card! Fantastic!
    Big Hugs,
    Silvie
    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna i Tilda i kartka:))bardzo przypomina mi Ciebie z minionego Sylwestra :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful Gosia!
    I love it :O) Great style as usual :O)

    Hugs Nina x

    OdpowiedzUsuń
  13. dawno tu nie zaglądałam a tu same śliczności..i nie wiedziałam ,że masz magnoliowy blog-koniecznie muszę zajrzeć-pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. I just love this! Such pretty colors and lace and pearls; I also love how you layered it. Great job! Thanks so much for joining our Beary Sweet Challenge, I hope to see you again next time!

    Jamie from The Beary Scrap DT

    OdpowiedzUsuń
  15. What a cute card! I hope you have a wonderful Valentine's Day! Thanks for playing along at the Beary Scrap and good luck!
    hugs,
    Gini

    OdpowiedzUsuń
  16. Very cute card, Thanks so much for sharing with us at The Beary Sweet Challenge. I hope to see you again. Good Luck!
    ~Patricia

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello Gosia - this is such a stunning card! I'm 8so* in love with your style and am thrilled to see you enter our challenges. Thanks so much for joining our Beary Sweet Challenge to include "love" or "friendship".

    Cheers,
    Susan

    OdpowiedzUsuń
  18. What a beautiful card.! I love the colors. The coloring is fabulous and I love the way you layered everything. Very exquisite! Thanks so much for playing with us at The Beary Sweet Challenge.

    Hugs,
    Kimm

    OdpowiedzUsuń