sobota, 8 stycznia 2011

Album dla Julki

Obiecałam, więc pokazuję. Albumik z okazji pierwszych świąt małej Julki. Miałam nadzieję zaprezentować go w pełnej krasie z fotkami słodkiej Julci, ale drukarka się zbuntowała. Jak już uzupełnię tusz (= kaska ) pokażę kilka stronek ze zdjęciami. Jest to albumik akordeonowy, ma dużo stron do wklejenia zdjęć i zapisków, życzeń. Wytuszowałam brzegi co dało śliczny efekt z papierami Websters pages.Napis na okładce i literki w środku z Pasja Studio.










19 komentarzy:

  1. przepiękny, fantastyczny album! :)
    rodzice na pewno się ucieszą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, album jest niesamowity! Świetna forma, kolory, dodatki!!! Cud, miód i orzeszki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gooooosiaaaaa!!!!!!aaaa!!!cudo!!!rewelacyjny jest!!jaki ma klimat niezwykły!podoba mi sie ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. OH my word wow!!!!! these are stunning!!! Hugs Juls

    OdpowiedzUsuń
  5. This is truly amazing and beautiful Gosia!
    Hugs Kristel

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny, cudo, nie mogę się napatrzeć:0

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu albumik jest przecudowny, brak mi słów po prostu bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny album. Pięknie to wszystko ogarnęłaś w niesamowicie spójną całość. PODZIWIAM :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny!!!fantastyczna pamiątka:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing job, Gossia! Really beautiful!
    Hugs, Edith:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny album!!! Papiery są zachwycające, a w starciu z Twoimi zdolnymi rączkami wychodzą z nich istne cuda!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki piękny! Cudnie klimatyczny!
    ja też mam zamiar zrobić z tych papierów album, poskładałam je razem z bazą i tak sobie lezą ;)

    OdpowiedzUsuń