środa, 3 listopada 2010

Nowe wyzwanie w Twórczym Pokoju

Co prawda powiedziałam już Wam - dobranoc, ale jeszcze wróciłam. Pomimo problemów technicznych wyzwanie w Twórczym Pokoju się ukazało dzięki Asicy.p:))
Tym razem tematem są elfy, wróżki, duchy, duszki i paleta kolorystyczna. A moja praca wygląda tak
I jeszcze kilka fotek

A ponieważ moją babeczkową wróżkę kocham ogromnie, zrobiłam jeszcze jedną karteczkę w innych kolorach:)



No to teraz już pa!!! A Was zapraszam do wróżkowej twórczości w Twórczym Pokoju!



15 komentarzy:

  1. just so cute and gorgeous! love the mix of textures you have used! Hugs Juls

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja!!!!!ale ta druga jest cudna ja ją chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne kartki

    świetna ta wróżka;) taka słodka

    Wytyczne wyzwania wydrukowane ;) zobaczymy czy znajdę czas:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Those are sooo adorable!!!
    I love them both!
    Hugs!
    Sandra!

    OdpowiedzUsuń
  5. super cudne karteczki!!!! stempelek rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie boskie, boskie!!!!!!!!!!! :) Uwielbiam ten stempelek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam Twoją ciasteczkową wróżkę. Karteczki słodkie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. łooo.... fajne Babeczki :D
    Obie karteczki równie piękne, chociaż ta w brązach dla mnie piękniejsza, taka cieplejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu genialna!!!
    Zapraszam na candy http://poczynione.blogspot.com/2010/11/moje-urodzinowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki.
    Fajny jest ten domek w kółeczku... chyba wytłoczony.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne kolorki, wykonanie i stempelek pokolorowany. Jestem oczarowana całkowicie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne karteczki!! po prostu slodziaki!! mniam mniam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje karteczki są niesamowite!
    Prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. kartki super zwłaszcza ta w tych brązach...bardzo apetyczna:))

    OdpowiedzUsuń