środa, 13 października 2010

Zakładka



Zakładka dla ogrodniczki. Mam nadzieję,że się spodoba.



17 komentarzy:

  1. ...oj no śliczna jest :)na pewno się spodoba-bo mi bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładka jest piękna!:) Myślę, że każdy chciałby taką mieć:D
    Zapraszam do mojej wymiany książkowo- zakładkowo-drobiazgowej!:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. ze mnie marna ogrodniczka ale zakładka super !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze mnie też żadna ogrodniczka, ale taką zakładkę mogłabym mieć :) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna! jestem wierną fanką Twojej twórczości! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jest,brdzo podoba mi się te połączenie dwóch kwiatowych tagów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na pewno się spodoba bo jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna, musi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosienko,obejrzałam wszystkie zaległości!!Super !!!
    A dla takiej zakladeczki to moge i zacząć byc ogrodniczką;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow!!! Just so many gorgeous details! Hugs Juls

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna zakładka, super kolory, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń