czwartek, 30 września 2010

Tilda jesienna

Absolutny brak czasu, denerwujący brak czasu. W głowie tyle pomysłów, których nie ma kiedy realizować. No cóż, może jakoś się zorganizuję...
Tilda śliczna, jesienna, taka panienka urocza. Mnie ten stempelek zachwyca, nie wiem jak Was:)
Cóż się dzieje na kartce: kolorowanie Copicami,, kwiatki z wykrojników Tima H. i Magnolii, tag z wykrojnika Magnolii, papier wytłoczony robalem, wstążka ze scrap.com, żółty kwiatek -Prima, ażurowa serwetka Martha Stewart, guziczki od Michała:))

17 komentarzy:

  1. Śliczna :) a Tilda urocza :) Pięknie pokolorowana :)
    Czekam z niecierpliwością na kolejne cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany ten stempelek REWELACJA...a cała kartka bałaganiarska i bardzo efektowna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna...fantastyczne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna karteczka...a Tilda urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka i kolorki piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja uwielbiam Twój sposób eksponowania Tildy! :) Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że nie tylko u mnie z czasem krucho. Mi to się albo nie chcę nic robić, a jak już mam pomysł i chęć to znowu czasu nie mam.

    Karteczka przecudna:)

    Tildusia śliczna:)

    Mam taką nadzieję, że Pani choć chwileczkę czasu znajdzie żeby stworzyć jaką karteczkę no i oczywiście pokazać na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo się dzieje na karteczce :)
    Urocza jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. a musiałam wrócić ...jesienne zdjęcia Masz cudowne...też chcę takiej jesieni :-))))

    OdpowiedzUsuń
  10. so gorgeous! Love all the layers! Hugs Juls

    OdpowiedzUsuń
  11. That's a cute image there, great coloring skill and love all those layering, thanks for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful!! Love all the details ... Thanks so much for joining us at CCCB

    OdpowiedzUsuń
  13. Ohhhhhh so cute!! Thank you for playing along at CCCB!

    OdpowiedzUsuń