niedziela, 12 września 2010

Spotkanie u UHAKA

Wczorajszy dzień był pełen wrażeń. Na scraperskie spotkanie zaprosiła mnie do siebie Ula czyli UHAK. Było świeeeetnie. Poznałam fantastyczne dziewczyny: UHAKA, Mellan, Pasiakową, Tores, Kaszę, Qrczaka i Blu. Praca paliła im się w rękach. Było mnóstwo gadania, oglądania, podglądania, stemplowania, pysznego jedzonka i picia, hmm... Oczywiście całe mnóstwo śmiechu i zerwana huśtawka:)))
Qrczak zaczarowała się moim Cricutem i cięła, cięła. Dzięki niej odkryłam możliwości mojej piekielnej maszyny i nowe elementy wykorzystałam w albumie na chrzest. Zachwycałyśmy się też możliwościami "robala". Dziewczyny zrobiły cudowne kartki i albumy. Od 11 do 19 czas przeleciał jak chwilka. Dziękuję UHAKU za zaproszenie!!!!

Ponieważ spotykałam sie z nimi pierwszy raz, zrobiłam dla wszystkich malusie prezenciki:)

 A dzisiaj mooooocno zainspirowana siadłam wreszcie do pracy, bo ostatnio jakoś trudno mi było i zrobiłam albumik na chrzest. Wykorzystałam Cricuta i śliczny wózeczkowy stepelek od Ani - Mellan.

19 komentarzy:

  1. aaaaale zazdraszczam:)
    albumik bardzo elegancki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny albumik:)

    Ten stempelkowy wózeczek jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ach Gosiu!!!! Teraz to zazdroszczę!!! Widać na zdjęciach, że spotkanie bardzo udane :) Te wasze wesołe buzie :) Super :)
    Albumik wyszedł Ci pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spotkanko wygląda na milusie, a karteczka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu,przede wszystkim zazdroszcze takich spotkan!!!Oj,czemu ja mam tak wszedzie daleko..:((
    A album jest CUDOWNY!!!!Stempelek jest faktycznie uroczy

    OdpowiedzUsuń
  6. oooooooo!!!!!!!!!!
    ale wspaniała sobota! - zazderoszczę!

    Wspaniały czas, wspaniałe osoby-ach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę spotkania =]
    Album śliczny =]

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, było cudnie :).
    Ależ fotorelacja!
    Dziękujemy za prezenciki :*.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękujemy za prezenciki milusie i za obecność :)
    Spotkanie było rewelacyjne, koniecznie musimy powtórzyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Spotkanie rewelacyjne!
    Czekam z niecierpliwością na następne :)
    A ślicznymi prezencikami rzeczywiście miło nas zaskoczyłaś :)
    Dzięki Gosiaczku.
    Super że się poznałyśmy!

    OdpowiedzUsuń
  11. ach jak zazdroszczę takich spotkań...
    Albumik piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny album, efektownie ozdobiony z lekkim wyrafinowaniem.
    Widać po buziaczkach, że było Wam fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. spotkanie było z pewnością inspirujące ;)
    może pochwalisz się, co to za cudeńka tam stworzyłyście :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, cudny ten album Ci wyszedł!

    Dzięki za wszystko - za prezenciki i za uśmiechy :) Następne spotkanie jest już koniecznością :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że spotkano bardzo kreatywne :) Albumik piękny, stempelek z wózkiem kochaniutki! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki kochana za cudne spotkanie i przemiłe towarzystwo. mam nadzieję, że szybciutko to powtórzymy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do zabawy http://niebiesko-oka.blogspot.com/2010/09/podwojny-scrap.html :)

    OdpowiedzUsuń
  18. tylko pozazdrościć takich spotkań:))...same twórcze i zdolne Babeczki i ile inspiracji i radochy...szkoda,że tak daleko mieszkam...:(
    album rewelacyjny:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny albumik! Nieźle Cię to spotkanie natchnęło ;)

    OdpowiedzUsuń