wtorek, 31 sierpnia 2010

Nowy stempelek, stare guziki- New stamp, old buttons

Karteczka z nowym nabytkiem, stempel projektowany przez grafika i nauczyciela rysunku Johna Byars, z serii Nostalgia, firmy Papermania. Zauroczyły mnie te stemple od pierwszego wejrzenia. Pierwszy raz wykonałam też embossing , karteczka w starym stylu, stempel pokolorowałam Copicami w sepiowych kolorkach, a na karteczce jeszcze stare guziki wygrzebane z pudełka u mojej mamy, myślę,że mogą mieć koło 40-ki:)))
Karteczka na wyzwanie blogu The Shabby  Tea Room  "Old Meets New"

13 komentarzy:

  1. Przepiękna ta karteczka!Widziałam te stemple u nas w sklepach..jak dla mnie to wyższa półka do kolorowania wiec tylko na nie popatrzyłam!Ty jesteś mistrzynią !
    Do mnie dziś dodarły stempelki(i nie tylko)z Lemonade i ciesze się jak dziecko!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała karteczka:)

    Jaki ten stempelek uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest! rzeczywiście stempelek jest śliczny :) Pierwszy raz je widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna karteczka:)A stempelek uroczy:)Widziałam w sklepiku:))Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka, stempelek uroczy.
    Pozdrawiam i słoneczko przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu ...o rany nawet nie wiem co napisać piękna nostalgiczna kartka. Stempelek rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka rzeczywiście. Stempelek kolorami i trescia pieknie sie wpasował w klimat całości.

    OdpowiedzUsuń
  8. What a beautiful card! I love the easel design and the vintage look to this cutie. Fabulous image and coloring, I love the lace, and the butterflies are wonderful. Thanks for sharing with us at TSTR.

    OdpowiedzUsuń
  9. karteczka z klimatem:))bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Love the vintage look as well... beautifully done

    OdpowiedzUsuń
  11. just beautiful, I love the image and all the butterflies! Hugs Juls

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful vitage design! Love all the pretty details! Thanks for joining us this week at TSTR! :)

    OdpowiedzUsuń