niedziela, 22 sierpnia 2010

Minki malutkiej dziewczynki

A w roli głównej Julka. Fotki zrobiłam tydzień temu. Dla przypomnienia , Julcia to córeczka mojego bratanka, ma już:) 2 miesiące.
Scrap na wyzwanie SP. Miało być w ramkach, stworzonych w dowolny sposób.
Ja przeszyłam tasiemkę, tworząc w ten sposób regularną ramkę. Kolorki pastelowe, dzidziusiowe.
Trzy kwiatki zrobione przez moją mamę na szydełku. Wszystkiego po troszku, ale bez przepychu.
Zmobilizowałam się, bo nie znoszę leniuchowania. Słodkie fotki Julki zainspirowały mnie do pracy:)
No i wyszło to tak:

12 komentarzy:

  1. Ślicznie prezentuje się Julka w takiej cudnej oprawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dzidziusiowo :) Pięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaaardzo ładnie, tak delikatnie i dzidziusiowo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Hanią w 100% a nawet 200! Juleńka jest przesłodka,a Ty w perfekcyjny sposób tę słodycz jeszcze podkreśliłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka buźka Juleczki w ślicznej oprawie. Delikatnie i słodko. Bardzo ładnie Ci wyszła ta praca. I już nie gadaj, że wena sobie od Ciebie poszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna praca! słodka, z fajnymi dodatkami, bardzo ładnie wyglądają te wyplecione kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o rany jak ten czas leci ...przecież Julka się tak niedawno urodziła :-) Scrap boooski taki delikatny i dziewczęcy Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyszło, uroczo bardzo i "dziewczynkowo" jak lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się duża ilość bieli =] Świetnie wyszło...

    OdpowiedzUsuń
  10. Maleństwo jest śliczne!!! Piękna dziewczynka :)
    Scrap równie piękny :** SUPER!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny skrap. Pięknie rozplanowane elementy. Bardzo podobają mi się te kwiatki ze wstążką. Czy mogę wykorzystać ten patent?

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny scrap:))Julcia przesłodka:))świetne te kwiatki przeplatane wstążką:))nie wspominając już o szydełkowych:))

    OdpowiedzUsuń