środa, 7 lipca 2010

Taka jeszcze jedna inna:))

Śmieszna, ogrodowa kartusia, kolejna nie w moim stylu:)) ale co tam czasem trzeba popróbować i coś namotać:)
Dzisiaj cały dzień walczyłam z moim scrap roomem:)) urządzałam, przestawiałam, kupowałam, porządkowałam i... końca nie widać. Jutro, pojutrze może go obfocę. Mały pokoik ,ale zaczyna wyglądać milutko. Marzyłam o nim od dawna, ale wreszcie się za niego wzięłam:) Wymaga malowania, ale to nie w tym roku.Najważniejsze biureczko- stolik, kupione dzisiaj, jest takie jak chciałam i za niewielkie pieniądze.
A karteczka z wieszaczkiem ozdabia moją pracownię:))

15 komentarzy:

  1. super!!!!!!!!baaardzo mi się podoba:))
    z fotkami pracowni może uda Ci się jakoś do piątku?bo inaczej umrę z ciekawości:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ozdoba, tylko pozazdrościć!!!
    I stylowy ten wieszak, skąd taki wytrzasnęłaś? :)
    I oczywiście z niecierpliwością czekam na zdj tego scraproomu;)
    Znając Ciebie będzie genialny!
    I jak nie w Twoim stylu to moge przygarnąć;P
    Zresztą chętnych się wielu na pewno znajdzie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka z wieszaczkiem podbiła moje maleństwowe serduch...urocza:)Podziwiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba. W zestawieniu z tym wieszaczkiem - super :)
    czekam niecierpliwie na zdjęcia pokoiku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna, delikatna karteczka! A wieszaczek nieziemski :) Gdzie można kupić takie cudo?? Czy czasem nie stworzyłaś go sama? Nie mogę się doczekać relacji z Twojego scraproomu - zazdroszczę :) u mnie póki pozostaje taki pokoik w strefie marzeń. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, taka radosna i optymistyczna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. to urocze mieć taki swój mały pokoik do scrapowania, już widziałam parę takich, i poprostu zachwycają, są urocze :))

    a dziś przyszły tak bardzo oczekiwane i wypatrywane candy :) najlepsze jest rozpakowywanie i ta rosnąca ciekawość i radość co jest w środku :) bardzo mi się podoba! :)
    dziękuję raz jeszcze :)**

    OdpowiedzUsuń
  8. Das ist wunderschön geworden. Eine ganz tolle Idee!

    Liebe Grüße

    Ilona

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna, ma w sobie Twój styl, i jest taka radosna, jasna.....podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka! Cudowna!

    A scraproomu zazdroszczę!!!
    Koniecznie go pokaż!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Suuuper!!!:) To czekamy na zdjęcia pokoiku:) Ale Ci zazdroszczę!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. just gorgeous! Love all your beautiful details! Hugs Juls

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny pomysł Gosiu!!!
    Czekam z niecierpliwością na zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń