piątek, 16 lipca 2010

Szybko, szybko...

Dzień zaczął się od szybkiego scrapa na wyzwanie Scrapujących Polek, ale pokażę go póżniej. Teraz moje "szybkie" prace z ostatnich dni. Najpierw karteczka wg kursu Karoli, dzisiaj dostanie ją moja bratowa z imieninowo-urodzinowym załącznikiem:)
I jeszcze moje pierwsze notesiki- scrapuszka:) , fajna zabawa z tymi maluchami:)
A teraz zmykam do garów:)) dzisiaj mała rodzinna imprezka, świętowanie naszej rocznicy, moich imienin, imienin bratowej, czyli zbiorcza impra. Pa!

9 komentarzy:

  1. hej Gosieńko :D ale piękna ta karteczka!! ślicznie ćwiek się komponuje :) a notesiki również rewelacyjne :D Dawno takowych nie robiłam, a teraz aż naszła mnie na niej ochota :D Szkoda, że w pracy jestem .. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka śliczna =] Notesiki cudowne ...

    Udanej imprezki =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka świetna a notesiki urocze!
    Życzę miłego imprezowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
    Ściskam i zapraszam częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super i kartoszka! A i notesiorki cudne:) Ja też je uwielbiam:) Buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka bardzo ładna. Skrapuszka... oj tak, fajnie się robi, a Twoje sa cudne i takie wesolutkie.

    OdpowiedzUsuń
  7. karteczka z kieszonką wyszła ci prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń