piątek, 9 lipca 2010

Oto moje królestwo:) My new scraproom:)


Mogę dokonać prezentacji mojego scrap pokoiku, mniej więcej go ogarnęłam. Od pięciu lat, od kiedy tu mieszkamy ciągle o nim myślałam, ale nic nie robiłam:) Karteczki i materiały walały się wszędzie. I przyszedł taki wakacyjny dzień gdy w ciągu dwóch dni zrealizowałam marzenie, a więc one czasem się spełniają!!!Praktycznie jedynym większym zakupem było biurko i trochę drobiazgów. Najważniejsze było poprzestawianie mebelków i porządki, no i nadanie temu miejscu charakterku:)) Dosyć gadania...
Kanapy chętnie bym się pozbyła, ale czasem śpią tu goście, więc niech sobie stoi:)
W szafie scrapowe są środkowe półki i szuflady. Bardzo podoba mi się pojemnik na wstążki, czyli zwyczajny ociekacz do sztućców:)), bardzo uporządkował mi wstążeczki, chyba dokupię jeszcze jeden. A Copici stoją sobie w pudełku po piwie:)
A na małym zdjęciu, na parapecie to ja! 
Uporządkowałam też napisowe stempelki, włożyłam w koszulki, poukładałam tematycznie, jestem z siebie dumna i cieszę się jak małe dziecko:)
Na życzenie fotka scrapkoszyczka, kupiony kiedyś na ebayu...


46 komentarzy:

  1. świetny pokój i jaki porządek fiu fiu

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany Gosia, ależ Ci zazdroszczę, też marzę o takim pokoiku, gdzie mogłabym się bezkarnie rozłożyć z moimi scrapowymi przydasiami i nie musieć ich sprzątac co chwilę...

    FAjny pomysł z tym ociekaczem:) Jejku, ale masz tych różności:) I stempelki Magnoliowe - mój najnowszy obiekt westchnień;) Czy te co widać w szufladzie to jeszcze nie używane czy traktujesz je jakimś specyfikiem do czyszczenia stempli?

    I zauważyłam moje pudełeczko:D

    FAjnie tam u Ciebie:)

    PS. Coś czuję że na następnym zlocie dasz mi kursik kolorowania stempelków;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mocca porządek to pewnie specjalnie do zdjęcia hihi;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł na zastosowanie ociekacza! Pozwolisz, że skopiuję, bo u mnie wstążki to największy bałagan, ana cały swój scraproom mam tylko 2,5m2 w swoim 35m mieszkanku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No przecież to świeżutki pokoik, więc porządeczek do fotek musi być. Za kilka dni zrobię robocze zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam do stempli tuszu Memento, które prawie nie zostawiają śladu na stemplu, jeszcze ich nie czyściłam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy w tym ociekaczu;-) wstążeczki się nie plączą? Świetny jest ten pojemnik w którym trzymasz nożyczki. Pokaż bliżej... proszę.
    A tak w ogóle to jest cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten Twój pokoik w moim stylu :), zazdroszczę Ci bo ja niestety nie mam miejsca żeby wygospodarować je na scrapowanie, może kiedyś :D. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. O to właśnie chodzi, że się nie plączą, wyciągasz, którą chcesz i nie trzeba grzebać, plątać i szukać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu po 1 ale Ty tego wszystkiego masz!
    A po 2 jaki porządek:D Ale to pewnie do czasu rozpoczęcia tworzenia:)
    pięknie tam u Ciebie aż chciało by się wpaść na kawkę i pomacać wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu a gdzie Ty mieszkasz co bym wiedziała w którą stronę się kierować ze Śląska:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko pozazdrościć takiego "spec roomu" ;)
    Świetny kącik i świetne patenty!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny scraproom, zazdroszczę, ale niedługo, za jakieś małe pół roku, też sobie taki kącik zagospodaruję, nawet mam w planach specjalną szafę na przydasie :) i zgapię pomysł z ociekaczem, bo bardzo mi się podoba :)
    jakim ważnym miejscem jest scrapowisko, komentarzy tyle co pod pięknymi pracami :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW! Cudowne stworzyłaś sobie KRÓLESTWO :) A jaki porządek, ład... bosko - do pozazdroszczenia! Świetny pomysł z ociekaczem na sztućce :) No teraz nic tylko pozostaje zatracić się w scrapbookingowym szaleństwie! Yeah :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetn scraproom i jaki porządek! Podpatrzyłam fajny patent na pojemnik na tasiemki:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ło matko! Ze Śląska to kawałek na Pomorze Zachodnie, ale ...kto wie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu,masz piękny kącik,strasznie zazdraszczam bo mój skrapowy pokoik właśnie zmienia się w pokój dla bobasa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekałam na te zdjęcia z niecierpliwością :)
    Twój pokoik przekroczył wszystkie moje wyobrażenia :D
    Brak mi słów, szczena opadła :)
    Pojemniczek na wstążeczki świetny!! Pięknie wyglądają w takim ułożeniu :)Copiczki cudne ich też Ci zazdroszczę :D Hihi przeleciałam Ci wszystkie szafki i szufladki :D Zobaczyłam maszynkę - nie wiedziałam, że masz :) Ja czekam teraz na swoją :D i dojrzałam jeszcze gazetki Magnoliowe :D No i przede wszystkim masz piękny widok z okna taaak inspirujący :)
    A i wylukałam karteczkę ode mnie :D hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Faaajnie,że Ci się podoba, a Twoja karteczka znalazła godne:)) miejsce! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysł z ociekaczem rewelacja!!! na szczeście posiadam takowy na zbyciu i jesli pozwolisz skorzystam z Twojego pomysłu tylko jakos sobie nie mogę wyobrazic co tam sie dzieje w środku wstązki leżą luzem czy na szpulkach

    OdpowiedzUsuń
  21. c u d n i e u Ciebie:))
    a pomysł z ociekaczem rewelacyjny:))

    OdpowiedzUsuń
  22. No ja nie mogę! Ale fajne miejsce!!!!
    Świetnie wyszło! Ładnie, przestronnie i przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgoniu,z takie pokoiku moglabym w ogóle nie wychodzić!!!!!pięknie to wszystko stworzyłas ...wszystko zaplanowane w najmniejszym szczególe!no i oczywiście super pomysły na miejsce przydasi.Baaaardzo mi sie podobuje!!!Oj,bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie tam u ciebie. też bym chętnie pomacała zwłaszca że papierniczy to mój ulubiony sklep a tam tyle cudności. i widoczek za oknem ech.... rozmażyłam się:)

    OdpowiedzUsuń
  25. O, rany! piękne miejsce. Chyba muszę sobie posprzatać jednak:-) Bo pokoik mam ale jakis taki mniej zorganizowany. Kanapę tez mam dla gości w scraproomie:-) no i brakuje mi jakiegos mebla z szufladami, widzę ze u Ciebie się sprawdza. Wielu wstążeczek nie posiadam, ale szalenie mi się podoba ten pomysł z ociekaczem!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super miejsce =] Dużo miejsca, słonecznie... zazdroszczę =]

    OdpowiedzUsuń
  27. No i obejrzałam:-) Szczena w dół...pięknie czyściutko i tak przestronnie...i mój kawałek u Ciebie :-)Pękam z dumy :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialny patent z tym podajnikiem do wstążek Ciociu, może sobie ten pomysł ukradnę i zrobię podajnik do kabelków żeby się nie plątały ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hi, hi, kradnij do woli:)))) !

    OdpowiedzUsuń
  30. Zainspirowałaś mnie do zrobienia porządku u siebie... :)
    OKNO!!! Jeju jak ja kocham okna!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fiufiu chylę czoła. Piękne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! Właśnie trafiłam do Ciebie na tego posta... Ehhh nie wiadomo na czym oko zawiesić.. tyle ciekawych rzeczy. Tak jak i inne dziewczyny z chęcią "pomacałabym" to i owo :) i zerknęła we wszystkie scrapowe kąciki. Szczęściara z Ciebie, że masz osobny pokoik do scrapowania. Ja niestety swoje rzeczy mam w pokoju gościnno-sypialnym :( więc jak goście mają przyjść dla mnie jest to koszmar, bo musze posprzątać mój "twórczy nieład" :) (z czego mój mąż się cieszy :) )
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. o rety...jakie masz okno o_O ♥

    Pięknie u Ciebie! Dziękuję za odwiedziny :*

    OdpowiedzUsuń
  34. jejus, zazdroszcze kącika. Mam nadzieje wygospodarowac cos dla siebie w naszym nowym gniazdku, ale to jeszcze troche, zanim się ziści :) z ociekaczem super pomysł, mam nadzieje, ze sie nie obrazisz jak ci go skradnę, bo jak do tej pory, to umyśliłam poegregować pasmanterię w przezroczystych plastikowych pojemniczkach kolorami, ale chyba ociekacz sie bardziej prawdzi:) gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję! Super pracownia do tworzenia wspaniałych prac!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow!!! Chciałabym kiedyś mieć wszystko tak uporządkowane:) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Fantastycznie-pięknie tam masz-i ile wszytskiego ..Ociekacz to syper sprawa-wspaniałe patenty.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. IKE-owy ociekacz na wstążki super, a scrappokoiku zazdroszczę moje archiwum X panoszy się dookoła

    OdpowiedzUsuń
  39. Super. Mnie też się podoba ten pojemnik na wstążki. Ja mam tylko stoliczek w sypialni i wszystko w różnych miejscach. Chyba tez pomyślę o wydzieleniu sobie takiego kącika. Pozdrawiam Bożena anielskie-sekrety.blogspot.com
    niestety nie mogę się zalogować :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Swietny pokoich, tez mi sie marza porzadki i prawdziwy pokoik :), zapraszam do mojego balaganiku na http://bellaideascrapology.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. wow, szczena mi opadła, żółć zalała z zazdrości :P cudna planeta... ja już nawet nie marze o takiej ilosci miejca,o całym pokoju,marze chocby o malutkim kąciku... albo o pompce, co bym mogła dopompowac sobie taki pokoik :) cudna oaza :):)

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj zazdroszczę bo ja na etapie ciągle szukam czegoś i gdzie ja to położyłam. Niby mam już poukładane w pudłach, ale taki scrapowy gabinecik to jest coś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak znowu tu trafiłam... i sobie myślę o tej kanapie, że jak będziesz zapamiętale pracować to się przyda jak padniesz zanim dojdziesz do łóżka :)

      Usuń
  43. pięknie, cudownie po prostu :) mam nadzieję, że mój kącik też będzie taki wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń