sobota, 19 czerwca 2010

Zlot - migawki

Wróciłam padnięta do domu. Wstałam o 5.00, zakończyłam podróż o 20.30:))
Ale warto było! Atmosfera, taka ilość pokrewnych dusz i czyszczenie kieszeni:)) cudowne!
To co mnie zasmuciło to nieobecność Pejtoon, z którą strasznie chciałam się spotkać:((
Były pokazy i konkursy, wystawy i wymianki. Nie zrobiłam wielu zdjęć, o 14.00 pędziłam na dworzec, a impreza trwała...
Zakupy, a pokus tyle...
Wystawy, moje karteczki też się tam pojawiły...
Pudełkowa wymianka, wylosowałam pudełko z cudną zawartością zrobione przez Rosse5 (jutro zrobię fotki), ciekawe kto ma moje?
Losowanie nagród, załapałam się na jedną i dostałam rabacik w sklepie "Na Strychu"
Karola pokazała jak zrobić cudną kartkę w formie taga.
Ja z Anią -Rosse5
Ja i Kreffcik z craft4you

Moje prace i wymiankowe zdobycze jutro. A ile kasy wydałam...... niech zostanie moją tajemnicą.

9 komentarzy:

  1. ale super:)) szkoda,że nie udało mi się tam być...może następnym razem się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. E Gosia dawaj dawaj ile kasy wydałaś to mi nie będzie tak żal że nie pojechałam...zieleniejąca z zazdrości :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przyznam się! Za nic!!!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Było miło zapewne gdzieś się mijałysmy :)
    Brak Pejton i mnie zasmucił :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Och musiało być uroczo...szkoda,ze nie mogłam pojechać:(Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesze się, że mogłam obejrzeć te fotki ze zlotu i te wszystkie scrapowe Czarodziejki :) Może za rok mi się uda dojechać. Już od dziś zbieram zaskórnaki, z pewnością się przydadzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie tam nie było buuu :( I Ciebie nie poznałam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie dziękuje za przybycie na ZLOT !! Zapraszam do fotorelacji na mój blog oraz do wpisania sie na listę obecności ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow musialo byc super, fajnie tak popatrzec na wasze foteczki i poczuc chodz troche klimaciku :) a Karola wyglada jak uczennica w tym fartuszku :):*

    OdpowiedzUsuń