poniedziałek, 28 czerwca 2010

Wyzwanie #4 w Twórczym Pokoju

W Naszym Twórczym Pokoju dzisiaj kolejne wyzwanie. Tym razem przygotowane przez Asicę p.
Trzeba było wykorzystać:
-literki(alfabet naklejany lub stemple alfabet)
-żółty papier
-żółte dodatki(bradsy,ćwieki,guziki,wstążki)
-bileciki,różnorakie,mogą być wykonane własnoręcznie
-papier pakowy lub tektura
-czarny kolor (np.kolor alfabetu,czarny żelopis)jako drugi dopuszczalny poza żółcią i brązem papieru pakowego bądź szarością tektur.

Stworzyłam taką męską karteczkę ( powędrowała zresztą do młodego  faceta). Łatwo nie było:))

9 komentarzy:

  1. fajna praca:)tym razem chyba się skuszę na Wasze wyzwanie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widać byś maiła jakieś problemy z wytycznymi:) Kartka świetnie się prezentuję:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka, bardzo podobają mi się te dodatki idealnie ze sobą współgrają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci wyszła :) I wcale nie widać, że nie było łatwo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. just gorjuss =) I love it.. the vintage details rock =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka. Ja z męskimi mam problem ogromny przeważnie. A Ty sobie świetnie poradziłaś z wyzwaniem:) Mnie bardzo trudno pracuje się na wytycznych:)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja ..kwiatowy rożek :-)

    OdpowiedzUsuń