sobota, 12 czerwca 2010

18 mieć lat...

Ach jak to dawno było! Piękny czas, tyle się działo... A teraz następne pokolenie imprezuje, zakochuje się, szuka swoich dróg. Bratanek poprosił o karteczkę dla, hm, koleżanki:)  Zrobiłam kolejną rozkładaną, stempelkową. Mój małżonek spojrzał na kartkę i stwierdził - "Fajna laska", no, no! No nie będę zazdrosna o stempelek !:))

8 komentarzy:

  1. ale cudowna,szkoda że moje osiemnaście było tak dawno-czy ja aby na pewno miałam 18-tkę...:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. 18-tka fajny czas i masa wspomnień a kartka świetna...cały czas ,rozgryzam, Twoje opanowane do perfekcji kolorowanie:))nie było mnie tylko tydzień a jakie mam zaległości blogowe...:))pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kartka, a stempelkowa laska boskaaaaa ;)
    Podoba mi ię forma karteczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczka =] Bardzo młodzieżowa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Superowa:)Dziewczyna z pewnością będzie zachwycona:) Ja bym była;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka kapitalnie pomalowany stempelek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna . Osiemnastki mamy co roku :))))

    OdpowiedzUsuń