piątek, 28 maja 2010

Notesik w moich kolorkach

Bardzo lubię oglądać notesy na Waszych blogach, ale sama jakoś nie mam do nich weny, a tak bym chciała!
Dzisiaj jednak powstał sobie taki jeden notesio z Tildą, może złapię jakąś iskierkę i notesiki częściej się pojawią na moim twórczym stole:))

I jeszcze tadam! Poczta do mnie dotarła, od Martusi, Pejtoon zwaną. Jak się cieszę ogromnie, nastemplowała mi Tildusiów, wrzuciła cudne przydasie i jeszcze Pejtoonowa karteczka, która stoi teraz na honorowym miejscu. Dziękuję Martuś!!!!
 Buziaki!

8 komentarzy:

  1. Śliczny notesik taki radosny-zazdroszczę przydasiów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski notes:D Hihi i ja niedługo się będę cieszyć Tildusiami:)

    Boska przesyłka ach ach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Notes wyszedł Ci pięknie :) Już z niecierpliwością czekam na następne cuda :)
    Dobrze, że przesyłka dotarła, wysyłałam ją w środku nocy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny notes zrobiłaś.
    Też bym taką piękność Martusiową postawiła na honorowym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach jaki śliczny Tildowy notesik:)Uroczy i taki orginalny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. te stemple są cudne!!!
    Tylko pozazdrościć!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. notes super:)świetnie udaje Ci się uzyskiwać ten efekt wielu warstw:)a wymianka super:))

    OdpowiedzUsuń