wtorek, 11 maja 2010

Komunijne - ostatnie

Uff, chyba to już ostatnie w tym sezonie komunijne karteczki. Miło się je robi, ale pewna powtarzalność jest nużąca czasami. Wydaje mi się,że sprostałam zadaniu i obdarowani ucieszą się z moich karteczek.
Dzisiaj, o dziwo, za oknem słońce, może doda trochę energii? Wpisałam się wczoraj do portalu "Scrapujące Polki", bardzo zakręcone miejsce, nie bardzo mogę się tam odnaleźć, może z  czasem trochę opanuję poruszanie się po portalu,bo ciekawie tam jest, ale trochę dużo wszystkiego, ciągle trzeba się logować, wpisywać hasła, brrrr. Ale pomysłu dziewczynom gratuluję i życzę wytrwałości:)

5 komentarzy:

  1. Urocze karteczki!
    Nie mogę sie napatrzeć na Twoje stempelki i oczywiście te kolorowania..Mi jakos nie dane jest spróbować..ostatnio zamówiłam całą masę przydasi i jeden stempelek ,okazało się później ze niestety nie było go na stanie..wiec znowu sobie nie spróbuje:((

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki komunijne, sukieneczka na stempelku pięknie lśni, ślicznie kolorujesz stempelki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. your cards are simply Stunning !!

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że ostatnie...bo śliczne są:) fajny ten dziurkacz brzegowy:))

    OdpowiedzUsuń