sobota, 22 maja 2010

Czas na CANDY:)

Witajcie! 50 obserwatorów to chyba dobry powód żeby posłodzić troszeczkę cukierasami:))
Zasada jak zawsze prosta, zostawcie słówko pod tym postem, wrzućcie informację na Swojego bloga i czekajcie... z niecierpliwością:)
Na wpisy czekam do 25.06., następnego dnia, w pierwszym dniu wakacji:) - losowanie.
Oto co można wygrać:
A szczegółowo wygląda to tak: naklejki płaskie i 3D, rub-ons, albumik -baza, notes z cudnymi karteczkami, bradsy, naklejki z alfabetem, zestaw wakacyjnych tagów i moja kartka:)


Buziaki, uściski i czekam na Was!

173 komentarze:

  1. Jak mogłabym nie spróbowac..raczej nie wygram(statystycznie nigdy nie został wylosowany pierwszy post/zgłoszenie do zabawy..ale co ta:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaa... to ja się już szybciutko ustawiam, bo też takiej okazji przepuścić nie mogę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. buuuuuuuuuuuuuuuuu, a ja bloga nie mam, a ślinka pociekła na te słodziaczki. Pozdrawiam i podziwiam z ukrycia;))ola
    ograbiec@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. wpisuję sie
    i nfo zamieszczee wieczorkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne candy! jeszcze nigdy nie wygrałam nic z czego sama mogłabym cos zrobic:)może tym razem bedzie inaczej?Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje 50 obserwatorow:) tych oficjalnych, mysle ze ich jest o wiele wiecej :)
    chetnie pokusze sie o te candy bo jest piekne:)
    pozdrawiam serdecznie
    Noami

    OdpowiedzUsuń
  7. 50 obserwatorów to piękny jubileusz, w tym roku dokładnie tyle lat skończyłam. Ciesze się, że mogę być jedną z tych 50 i oglądać Twoje dzieła.
    Oczywiście jestem chętna na słodycze od Ciebie. (postanowiłam brać udział tylko w losowaniach na blogach, których jestem obserwatorem czynnym).

    OdpowiedzUsuń
  8. To i ja ustawię się w kolejce, a co:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje,tak dalej.
    Cieszę się że tu do Ciebie trafiłam i mam zamiar oglądać częściej;)
    Śliczne masz prace i z pewnościa nie do szuflady!!!!
    Dziękuuje za szansę zdobycia słodkości.
    http://handmadebyfantazja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały wynik! Może i mnie kiedyś się uda zdobyć takie uznanie wśród craftowych blogerów.
    Bardzo apetyczne candy,oj jak bardzo bym się cieszyła gdybym je wygrała.:))
    http://lusillasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności proponujesz więc i ja się skuszę :) Przecież nie można przepuścić takiej okazji :D Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. zapisuję się w kolejce grzecznie :)
    Gosiu dzięki za możliwość wygrania tych wszystkich SKARBÓW :)
    Pozdrawiam i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję obserwatorów i życzę kolejnych:)Piękne candy, więc dopinam się jeszcze i ja:)
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Candy?Yes please!
    I post about it on my blog!
    So count me in!
    Hugs!
    Sandra!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli można, to i ja poproszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też się zgłaszam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. może mi się poszczęści w dniu moich urodzin - pozdrawiam i marzę.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo chętnie i z ogromną przyjemnością... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No nie wszyscy będą mieli jeszcze o tej porze wakacje, ale spróbuję, tak na osłodę oczekiwania na obronę pracy licencjackiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodzisz, więc i ja stanę w kolejce :)

    Info zaraz wyląduje gdzie trzeba

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam słodycze, a więc też się ustawiam w kolejce (również nie mam bloga, ale pisałaś, że to nie jest problem ;)!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. i jeszcze ja zapisuję się na te wspaniałe przydasie; zaczęłam scrapować więc przyda się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja jeszcze nawet nie scrapuję, dopiero zbieram materiały, informacje jak się to robi...
    staje więc w kolejce, może wygram te atrakcyjne cukiereczki:):):)
    te przydasie przydadzą mi się:):):)

    OdpowiedzUsuń
  24. mój blog umarł śmiercią naturalną :( ale moze da się coś zrobić? a nóż widelec, przyjmiesz mnie do zabawy? pozdrawiam!

    enid85.blogowy.adres@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. O i ja się chętnie zapisze, moze nie scrapuję na full-profesjonal acz takie słodkosci nie bedą długo leżec bezczynnie;)

    Pozdrawiam gorąco i zycze obserwatorów 50 do kwadratu:)

    Weronika
    www.koralikowaweraph.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj ale masz dla nas cudowności :). Chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdążyłam! :) Pozdrawiam i gratuluję. Dodałabym Cię do obserwowanych, ale coś mi się pochrzaniło i nie mogę nikogo dodać :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzień Dobry

    Wszystkie Gosie to tolerancyjne Panie więc bez blogowa Ada,tutaj z e-mailem stanie :).

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  29. Wdepnęłam do Ciebie na przeglad twórczości i natknęłam na Candy. Fajnie:)
    Spróbuje więc szczęścia w losowaniu, tym bardziej, że sama co nieco poczyniam w temacie a cukierki słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też ustawiam się w bardzo słodkiej kolejce:)) a najsłodsza ze słodyczy jest Twoja kartka :))

    OdpowiedzUsuń
  31. hmmmmm....super prace robisz....zjawiłam sie tu przypadkiem, ale cieszę sie tym przeogromnie:)
    no i ustawiam sie w kolejce za cudnymi słodkościami!!!:)
    pozdrowionka!!!!
    rahel

    OdpowiedzUsuń
  32. robisz cudowne karteczki...więc pozwól że też poobserwuję a cukierki ........uwielbiam słodycze :))) zapraszam do siebie na bloga

    OdpowiedzUsuń
  33. Ustawia się w kolejce :))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. to pewnie moje kolejne candy, w którym nie mam szans:) jednak nie tracę nadziei:) może kiedyś się uda?


    http://papierowa-vvia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ja chętnie tez się ustawię. Życzę dalszej 50 obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  36. i ja! i ja!
    cały czas mam nadzieję wreszcie jakiegoś cukierasa wylosować :)

    zalinkowane u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale słodkości:) Zapiszę się na candy:):):)

    Pozdrawiam Joaś:)
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję wyniku!:) Tworzysz piękne prace, dziękuję za możliwość wzięcia udziału w candy:) http://kasmatka.blox.pl/2010/05/Pierwsza-okragla-karteczka.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Więc i Ja się zapiszę:))A co!

    OdpowiedzUsuń
  40. candy PIERWSZA KLASA, CUKIERASKI SUPEROWSKIE :*

    MAMA NADZIEJE ZE TYM RAZEM I MNIE UDA SIE COS WYGRAC;)

    pozdarwiam serdecznie :)

    http://sodalit-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ucieszyłam się, że zdążyłam się zapisać w ostatnim dniu zabawy, a potem doczytałam, że jeszcze miesiąc trzeba czekać na rozstrzygnięcie. Trudno, poczekam, może do mnie się los uśmiechnie i mnie wylosujesz?
    Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  42. No pięknie. Mam ochotę na słodkości i mam bloga jednak nie umiem wstawić banerka na bloga. To maje początki więc jeszcze nie zdążyłam sie tego nauczyć. A może pomożesz mi i napiszesz co mam zrobić żeby to sie u mnie pojawiło? Podaję swój e_mail alina_84@poczta.onet.pl
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Może będę ostatnia, ale zgłoszę się ;) Mówią: ostatni będą pierwszymi, może ma to sens..

    Podziwiam bloga i.. dodam sobie do obserwowania ;)
    Pozdrawiam
    Ecila
    http://cartolina-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Również się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Delicje,,,,,,ustawiam sie po nie!!!
    http://tukara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Karteczki robisz przepiękne, a i candy też jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. anna-dudziec@wp.pl26 maja 2010 22:40

    oj....a moj blog dopiero raczkuje... ale staje na koncu kolejeczki po te cukieraski...

    OdpowiedzUsuń
  48. koło takiego candy nie można przejść obojętnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Ustawiam się i ja po to super candy!

    OdpowiedzUsuń
  50. Ależ wspaniałości! ustawiam się w kolejce! POZDRAWIAM! Zapraszam na www.myszatworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. zapisuję się i ja, życząc jeszcze kolejnych 500 obserwujących :)

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. to w takim razie ja się nieśmiało wpisuję - takie cukierasy, że ho ho :):)

    i zapraszam do mnie
    malowanyogrod.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. no to ja też się ustawiam w kolejeczce i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jakie pyszności przygotowałaś. Zgłaszam się do zabawy i ustawiam się w ogonku.
    Pozdrawiam
    http://fusiafscrapping.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. niestety nie posiadam bloga, ale Candy i Twoje prace są wspaniałe - więc się wpisuję...i pozdrawiam serdecznie
    kma1982@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. To ja też się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  57. jakie cuda :) zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ostatnio miałam szczęście, więc może i tym razem się do mnie uśmiechnie...choć ponoć co za dużo to nie zdrowo ;)
    http://agnieszkabe83.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Staję w kolejce chwytając szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  60. TO i ja dopisuję się do zabawy i do grona obserwatorów :) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  61. Oj ile fajowskich rzeczy, zapisuję się!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. :) ach może wreszcie scrapbooking mi też jest pisany

    a info tu :) www.handmadebyaneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratulacje i ustawiam się w "ogonku" :)
    http://malahabka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratuluję wyniku. I ja dołączę do grona obserwatorów. Tworzysz piękne rzeczy. Mogą zainspirować niejednego wielbiciela scrapu.
    Ustawiam się też w kolejce po te cudne cukierasy.
    Pozdrawiam,
    Enyo

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękne prace tworzysz, Gosiu...
    Info już u mnie na blogu. :)
    Ściskam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  66. Choc lista długa, tez ustawiam się w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  67. opentało mnie stanie w candowych kolejkach:-) pozdrawiam i staję u Ciebie również.

    OdpowiedzUsuń
  68. Ale kolejka :) Ale warto sobie postać i poczekać :) Info u mnie z boku :)

    OdpowiedzUsuń
  69. siebie zapisuję na te przydasie
    a Ciebie zapisuję i dodaję do obserwowanych, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Słodkości fajniutkie rozdajesz więc i ja sie zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  71. i ja :) Czekam cierpliwie! :)
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  72. Z takiego candy aż żal nie skorzystać :)
    http://patma-kuleczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. I jeszcze ja :_

    http://annaz.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  74. ale to wygląda smakowicie! Zapisuje się i czekam z cichą nadzieją. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetne candy :)
    Wpisuję się.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  76. oj przydałyby mi się te wspaniałości!!! ustawiam się zatem w tej długiej kolejce, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  77. partecipo dall'italiua...grazie x l'opportunita.posto sul blog....

    OdpowiedzUsuń
  78. i może i ja, jako początkująca scrapperka spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Z wielką przyjemnością przyjęłabym te słodkości ;-)) więc ustawię się w tej dłuuuugaśnej kolejce ;-))
    nitkowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. urocze cukieraski :)
    poczekam w tej kolejce.. a nuż..

    OdpowiedzUsuń
  81. Właściwie to miałam być na diecie, ale takim słodyczom nie można się oprzeć
    Kama

    OdpowiedzUsuń
  82. ja tez z checia sie zapisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  83. gratuluję 50 obserwujących i oczywiscie stawiam się w kolejce po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  84. ale cudowne przydasie! może mi sie uda wygrać;))

    OdpowiedzUsuń
  85. ustawiam się w kolejce choć nie mam szczęścia w losowaniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. A może się poszczęści... Bardzo przyjemny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Co za łakocie :D chyba bym sobie nie wybaczyła, jak bym przeszła obok bez słowa :D pozdrawiam słonecznie... Kinia

    klamaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Czy mogę się przyłączyć? Zapraszam również na moje skromne candy.

    OdpowiedzUsuń
  89. Liczę na łut szczęścia ;) Piękny blog, cudowne rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja się też zapisuję na takie skarby :-)

    OdpowiedzUsuń
  91. Może będę miała szczęście załapać się na te cudeńka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. Witam, też się zapisuję pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  93. Ale mnie skusiłaś...Zapisuję się!!!

    OdpowiedzUsuń
  94. www.bergamasco.blox.pl5 czerwca 2010 17:10

    chętnie spróbuję szcześcia, co prawda nigdy nic nie wygrałam ale moze tym razem los sie do mnie uśmiechnie:)

    OdpowiedzUsuń
  95. Ale słodkości :). Może tym razem szczęście dopisze, chętnie ustawiam się w kolejce :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  96. fiu fiu ale kolejeczka.... zapewne nie będę miała szczęścia ale spróbować zawsze można ))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  97. Uwielbiam ciasteczka :-)))))))

    OdpowiedzUsuń
  98. Ja też chętnie się zgłoszę:) Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  99. cukiereczki super.... :) kolejka już zajęta... :)
    kasia_brzostek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Ja też chętnie się dołączę :-)
    http://karmazynowykamyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. ale kolejka :P!
    stanę i ja.

    OdpowiedzUsuń
  102. ale pyszności! no ale i okazja porządna:) czekam na finał :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  103. mmm, ślinka mi leci gdy patrzę na te słodkości *.*
    czekam na finał ! :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  104. Kuszące te słodkości :) I ja ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  105. strasznie długa ta kolejka! :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Szybciutko się dopisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Jako że obserwatorem już jestem też staję w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  108. Jaaaaaa, ja chcę wygrać! :D

    OdpowiedzUsuń
  109. I ja się zapisuje :)
    http://cudenkowo-madeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Gosiu gratuluję serdecznie :) a i z checią się zapiszę po cukierasy :) olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. Ile wspaniałości :) zapisuję się!
    http://krasnalka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. i ja też ..prawie by mi umknęło...z największym apetytem na karteczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  113. Stoję i drepczę :) Widzę, że dłuuuugo postoję, bo tyyyle chętnych... ale absolutnie się nie dziwię :)

    OdpowiedzUsuń
  114. juz lece dodac info na bloga!! ;d

    OdpowiedzUsuń
  115. Też się zapiszę, a co tam, może szczęście się uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  116. I ja stanę sobie cichutko w kolejce. Może dopiero zaczynam ze scrappasja, ale przydasie słodkawe na pewno wykorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  117. Ale długa kolejka :)
    To ja też grzecznie zajmuję miejsce

    OdpowiedzUsuń
  118. Ja też się dopisuję :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  119. Ostatnio rzadko się ustawiam w kolejce, aż w końcu postanowiłam skusić szczęście, żeby się do mnie usmiechnęło:-) Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  120. I ja chetnie sie ustawie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Gratulacje z okazji ilości obserwatorów!
    Po zakończeniu candy będzie ich jeszcze więcej...
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  122. zapisuję się w końcu nie wiem czy jeszcze wrócę, wiec tym bardziej łapię okazję :)


    http://kigabet.blogspot.com/2010/05/majowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  123. też się skuszę, co mi tam :D

    (info w lewej szpalcie)

    OdpowiedzUsuń
  124. Zgłaszam się! :)

    annakor91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  125. Ja poproszę. Chciałabym w końcu zacząć taką przygodę.
    Pzdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  126. ależ słodkości! zapisuję się i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  127. Chętnie się ustawię w kolejce :)
    Informacja w zbiorczej notce:
    http://scrapowanie-linaewen.blogspot.com/2010/06/candy-rozdaja.html

    OdpowiedzUsuń
  128. Zapisuje się na Candy :)
    i mam takie pytanie ;)
    bazy do albumów są dostępne w sklepach czy trzeba gdzieś zamawiać? Bo ja jeszcze nigdy z czymś takim się jeszcze nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  129. Ależ słodkości.. Śliniąc się, staje w kolejce :D

    http://gosiak-scrap.blogspot.com/2010/06/cukieraski-u-innych.html

    OdpowiedzUsuń
  130. Śliczności - z wielką chęcią staję w kolejce.
    Pozdrawiam i zapraszam na www.an--na--rekodzielo.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  131. Zapiszę sie z wielka ochotą .wspaniałe słodkosci.Pozdrawiam. http://vena7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  132. WOW!!! This is really some wonderful candy.. Thanks for a chance to win..
    saluti dall'italia public in slidebar on http://blogcandymania.blogspot.com/
    Hugs, rosa
    goccedioceano2000(at)libero(dot)it
    blog creative: http://kreattiva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. Dopisuję się i ja:
    http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. WOW, aż ślinka pociekła :P grzecznie ustawiam się w kolejce i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  135. ohohohoho tutaj taka kolejeczka na te słodkości, to i ja sie dołączę, chociaż wątpie, zeby mi sie udało :)

    P.S. zapraszam, tez przy okazji do mnie na candy http://ewciakicia.blogspot.com/2010/06/moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  136. Ja tu nowa :P Ale biorę udział!!! Moje pierwsze w życiu Candy może się po farci :P

    http://takaya-scrapuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  137. Chociaz kolejka już nie mała i ja spróbuję swoich sił :)

    Informacja już na moim blogu w panelu bocznym

    Pozdrawiam

    http://kunadomowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  138. Gratuluję 50 obserwatorów;) Chętnie wezmę udział w candy, baner już umieściłam:)

    http://bilq-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  139. Gratuluję ;) założyłam bloga dziś wiec może mi się poszczęści : )

    http://kraina--czarow.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  140. To ja też się dopisuję :) Chętnych wielu, szanse małe, ale wierzę, że będę miała szczęście :) Informację u siebie już zamieściłam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  141. widzę że są niiiiikłe szanse na wygraną ;p

    OdpowiedzUsuń
  142. A to i ja jeszcze się dopisze do listy :)
    A tu można informacje sprawdzić:
    http://selennea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  143. Ileeee ludziów ale też się piszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  144. Ustawiam się i czekam :)

    http://artystyczna-dusza-tulipanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  145. To i ja spróbuję szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  146. i ja chętnie wystartuję po te słodkości:):):)

    OdpowiedzUsuń
  147. Jej jakie super przydasie!! :)
    Info u mnie na blogu.
    http://dziesci-lat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  148. Super! Też się zapisuję...

    OdpowiedzUsuń
  149. staję w kolejce i mam malutką nadzieję, że się uda:) link i banerek na Candyshop.

    OdpowiedzUsuń
  150. Oooo! Ta karteczka Twoja to najbardziej apetyczna z całego zestawu ]:)

    czuję, że ostatni będą pierwszymi :))))

    OdpowiedzUsuń
  151. Wspaniałe prezenty. Chcę spróbować szczęścia w losowaniu ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  152. Jeszcze zdążyłam!! Cudne candy na wakacje, piękne twoje prace, więc i ja w kolejce staję ;)))

    OdpowiedzUsuń
  153. Na samym końcu kolejki ustawiam się i ja...
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  154. dzieki za szanse.
    Pozdrowienia z Ukrainy.
    link na stronie plyt
    http://vasylynkinyprodelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  155. Ja też chcę!!!! ;)

    http://yl-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  156. "I nie wódź nas na pokuszenie..."
    Cukieraski najsłodsze ze słodkich, więc aż grzech się nie poczęstować :-).
    Dziękuję i również ustawiam się w ogonku.

    Informacje o candy są u mnie: http://chwilapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń