środa, 31 marca 2010

Tilda w zielonej sukience

Odświeżyłam wygląd bloga, zrobiłam sobie nowy baner, z którego jestem zadowolona i zrobiło sie świeżo i radośnie. Mężuś naprawił moją stareńką maszynę do szycia i natychmiast uszyłam sobie karteczkę. Papiery dobrałam z zestawu porcelain - BasicGrey, cudny filiżankowy stempel w tle - Impression Obsession, kwiatki - Prima. Wszystkie materiały (oprócz Tildy) zakupione świeżutko w CRAFT4YOU .
Ja już mam wolne, mogę zająć się świętami i karteczkami:)

10 komentarzy:

  1. jejku jejku jejku .. ale zazdroszczę Ci tej Tildy !! Ach jak chciałabym ją mieć :(

    Super karteczka wyszła :) Bardzo mi się podoba z racji użycia moich najukochańszych papierkow BG :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka!Tilda super i swietnie pokolorowana :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka sliczna, tak wiele potrafilas na niej zamiescic, a wyglad bloga super

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely card!and I can...spell the coffee!! Thank you for joining Quirky Crafts Flower Challenge!!!
    ((Lyn))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow – what a fabulous job you’ve done with the stitching challenge – your card is gorgeous.
    Thanx sooo much for joining us at MDUC this week.
    xXx

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a fabulous card with beautiful flowers and script.
    Thank you for joining us at Fun with Shapes and more.
    Enjoy the Easter weekend.
    Hugs, Swantje x

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne kolorowe kartki..pięknie je robisz..

    OdpowiedzUsuń